.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمدید ثبت‌نام آزمون‌ارشد و بازهم بی‌نظمی

در حالی که خدایی، معاون سازمان سنجش آموزش کشور، ساعت ۲۴ امشب را آخرین مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته را اعلام کرده بود، سایت سازمان سنجش ساعتی پیش در خبری اعلام کرد: داوطلبان برای خرید اینترنتی کارت اعتباری و ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۱ تا پایان زمان ویرایش یعنی ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۹۰/۰۸/۳۰نیز می توانند اقدام نمایند.

اما این خبر خوب برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد در حالی است که سیستم فروش اینترنتی کارت اعتباری سایت سنجش از روز گذشته از کار افتاده است و عملا امکان خریدی وجود ندارد.

در همین حال خبرنگار جهان هم از شعب پستی شهر تهران خبر داد که کارت اعتباری در مراکز پستی به اتمام رسیده و حتی پست مرکزی هم هیچ کارتی برای عرضه به داوطلبان ندارد.

این گزارش حاکیست که در هر مرکز پستی تعدادی از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد که تاکنون موفق به خرید کارت اعتباری و ثبت نام نشده اند، تجمع کرده و از احتمال توزیع نشدن کارت نگران هستند.

متصدیان فروش کارت در مراکز پستی با اطمینان گفته اند که امروز آخرین مهلت خرید کارت و ثبت نام آزمون ارشد است و از این پس هیچ کارتی فروخته نخواهد شد.

بر این اساس ضروری است که مسئولان سازمان سنجش هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکل فروش اینترنتی و پستی کارت اعتباری و رفع نگرانی داوطلبان متقاضی کارت اقدام نمایند.

گفتنی است این مشکل معمولا هر ساله تکرار می شود اما تاکنون اقدامی جدی برای رفع آن صورت نگرفته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.